Hepimizin başına geliyor maalesef. Masaj sonrasında ılık ( bebegi yakmayacak) havlu ile ayak altını ve karnını sarın. Hastanede bana öyle demişlerdi, birkaç defa yaptım ise de yaradı. Bizimde çok gazimiz oluyor. 3 aya girdik hala devam ediyor hatta. İnşallah geçer biran önce 🙏