suslukiko_ Kızlar sizde durumlar nasıl biz 13 aylık olduk ama yürümedi henüz ne yapabilirim bu konuda sürekli yürütüyorum elinden tutup ilk adım arabasına da tutturuyorum başka öneriniz?
AegeansMom suslukiko_ bizimkide 13 aylık daha yürümüyoe sıralama var ama doğru düzgün adım bile yok. Kasmıyorım ben ya benim oğlum hep bi tık geriden geldi bu aşamaları. Daha emeklemeye bile yeni başladı. Hazır hissedince yürür zaten sizde kasmayın bence
Dilararden suslukiko_ 18. Aya kadar zamanı var illa ki yürür. Şu an sıkıntı yapmayın, desteksiz ayakta durabilirse çok yakın zaman da yürüyorlar. Ve elinden tutup yürütmeye çok alıştırmayın o zaman hep sizi arar
suslukiko_ AegeansMom haklısınız hiç kasmıyordum ama herkes sormaya başlayınca dedim bi yürüse artık falan bi strese girdim
suslukiko_ MinikPandam_ dimi ya internette de zaten 15-18 aylığa kadar da yürümeye yeni başlayabilirler diyo
MinikPandam_ suslukiko_ aynen. benim kizim 12. ayda emekledi 14. ayda yürümeye başladı mesela ama 18. Aya kadar vakti var normal kabul ediliyor