14 aylığız 1 yaşından beri böyle ..açmadan çizgi film ağzını dahi açmıyor vicdanım hiç rahat değil ,ilerde nasıl olacak bilmiyorum..gün içinde hiç tv açmıyoruz evde bir tek yemek zamanlarında..benim gibi annelere tecrübesi olan var mı acaba 🤲🏿Bunu nasıl aşabiliriz