bisorunmuvar https://imgyukle.com/i/yBCRbf Yaklaşık 20 gündür vücudumuzda böyle döküntüler çıkıyor yarım saat duruyor kendiliğinden geçiyor neden olabilir hanımlar farklı farklı yerlerde çıkıp gidiyor hemen 20 dk
merveenurrr2334 Aynısı bizdede oluyor sonra geçiyor veyda bir kaç gün içerinde geçiyor sebebini anlamadım 9 aylık olduk
bisorunmuvar merveenurrr2334 yaa acaba yediğim bi şey mi dokunuyor diye düşünüyordum bende doktora da sörfüm alerji olabilir dedi ama
bisorunmuvar merveenurrr2334 Marianne gösterdim alerji ya da sütten bi şey geçiyor dedi o dokunuyor olabilir dedi
Merserars Aynı sorun bizde de mevcut 6 aylık olduk sebebini bilmiyorum inşallah bilen biri çıkar şurada bekliyim
bisorunmuvar Merserars bizde de 20 gündür ancak var doktora sordum alerji olabilir yediğin bi şey yapabilir dedi ama eğer bi sıkıntı vermiyorsa ona problem yok ama kaşınıyor filansa üzülürüm ya
merveenurrr2334 @Merserars ben doktora götürdüm atopik egzamsı var zaten ama ona bağlı olduğunu düşünmüyorum gece hiç bişey yok sabah kalkıyorum bezini değiştirceğimde bez bölgesinde göbeğin oldu kısımlarda yada gögüste oluyor çok nadir üst bacağında
bisorunmuvar merveenurrr2334 tam olarak bizim de öyle aynı fotoğraftaki gibi mi görüntü ucu da var mı minik sanki sinek ısırmış gibi ufacık bi uç
Efy Oğlumda yeni doğduğu dönem çok sık çıkıyordu doktor ter bezleriyle alakalı önemli birşey değil zamanla geçer dedi ki dediği gibi şu an 20 aylık uzun zamandır yok ama siz yinede gösterin başka birşey olmasın inşallah
bisorunmuvar Cigdemom tam olarak bizim de öyle 15 dk kızarıklık gidiyor o fotoğraftaki minik pıtırcık da sönüyor ufacık nokta gibi kalıyor
bisorunmuvar findiginannesi_ bakalım bugün süt ve süt ürünleri ve kuruyemiş kestim inek sütü ürünlerinden şüpheleniyorum ama bakalım
merveenurrr2334 @bisorunmuvar bende gösterdim alerjide takipli ilaç filan vermiyorlar hiç anlamadım hiç kaşınsa hızırsuz olur oda yok sadece bezini açtığımda bazen göbeğine dokunuyor kaşır gibi ama çok nadir
bisorunmuvar merveenurrr2334 merveenurrr2334 eleminasyon yapmayı denediniz mi kaç aylık bilmiyorum ama biz 4 aylığız anne sütü alıyor bugün süt ve süt ürünleri kuruyemiş kestik bakalım bunlardan bi şey çıkmazsa devam ederse yumurta domates gidicez