Kızlar merhaba 5 aylık bir oğlum var. Bundan iki hafta önce ben grip olmuştum sonra oğluma da bulaştı, doktora götürdük antibiyotik şurup verdi onu kullandık ama burun akıntısı geçmedi. Bende burun akıntısı için sık sık nebülizatör ile serum fizyolojik verdim, sık sık aspiratör ile burnunu temizledim ama asla o hırıltısı geçmedi. Dün ben yine kendimi halsiz hissediyordum, boğaz ağrım da tekrar başladı. gece boyunca oğlum da öksürdü burnu da iyice tıkandı. Artık ne yapacağımı bilmiyorum. Yine sık sık burnunu açıyorum ama bu sümükler bitmiyor. Burnunda hırıltı ve sümük var. Öksürüyor ama kuru öksürük sadece, bir de nadiren öksürüyor. Tekrar doktora götürsem mi sizce?