Bebeğim 2 3 gündür sık ağlamaya başladı zaten normal de de herşey ağlayan kucaktan inmeyen bir bebek ama.uyju düzeni asla yok 7 24 oturuyor 1 saat salliyorum ayağımda yere koyuyorum 2 dk sonra ağlayarak sicriyor uyaniyir 3 ay 23 günlük neden kizlar atak haftasi mi yaşayan oldu mu