aslanb Kızlar 2. Ay aşısı olruj iki tanesini uyumayan bebeğim uyuyor sürekli arada ağlıyor uyuması normal mi
minikveannesii aslanb bebekden bebege fark ediyormuş kiminde uyku kimnde ateş kiminde huzursuzluk yapıyormuş bende burada okuduklarimi aktaryorum size😂 mesela bizde bugün 2 ay asisi olduk bizimki biraz huzursuz ve dizimden indirdiğim gibi uyanyor😵💫 sizde ateş oldu mu
Cennetinsusu aslanb Evet benim bebeğim de uyumuştu. Uyanıp karnını doyurup uyuyordu. Normal keyfini çıkarın 😁
passions minikveannesii bizdede aynısı olmuştu gece boyu uyuyan bebegim ayagımdan indirdigim an uyanıyodu biraz huzursuzluk yapmıştı ama her bebekten bebege farkediyo tabiki. Bizde ateşte olmuştu
minikveannesii passions sizde ateş ne zaman ckti nesek bu saate kadar bizde cıkmadi bu saatten sonra da ckar mı
Mlkmstf minikveannesii bizde 2 gün önce olduk ben gitmeden calpol vermiştim ama huzursuz ve uyuyordu mama yedi kustu hatta sonra uykudayken ağlıyordu ama zaten bu saatlerden sonra ateşe dikkat etmeniz gerek gece uyuyorken bile 1 saat aralıklarla ölçün
passions minikveannesii aşıyı sabah 10da yaptırdık akşam ateşi yükselmeye başladı calpol verdim bi çay kaşığı akşam bitane gece bitane de ertesi sabah. Zaten sabaha ateşi yoktu ama ben ağrısı da olmasın diye verdim sonra tamamen geçmişti
Mlkmstf aslanb 38 sınırdır 38 de bir önlem almanız gerekiyor calpol verebilirsiniz çay kaşığı 38,5 da riskli olarak sayılıyor ama siz yükselmesini beklemeyin lütfen en kötü şey ateş birde biraz rahat olun siz sıkıntıya girdikçe bebiş de etkileniyor ☺️