Selamben_ mama ile beslenen bebekler bu aylarda ek gidaya basliyor bildiğim kadarıyla, cici bebe için çok küçük daha ama, aşırı şekerli bı bisküvi 6. Aydan sonra veriliyo onlar pakettede yazıyor zaten, tercih meselesi ben haftada 1 kere 1 tane eritip yediriyorum 7 aylık kızım,fazla vermiyorum tabi ama cici bebe yerine daha sindirimi kolay, daha da sağlıklı şeyler verin bence cici bebe için erken ♥️