Ays21 Unicorn67 6 ay için çok özenmeyip evde olanlarla bişiler yapmıştım maksat anı hatıra fotoğraf🤣🤣
Unicorn67 Ays21 yaa su papatya konseptine bayılıyorum çok güzel olmuş 🩷 ikiside çok güzel bende abartısız yapmayı düşünüyorum bakalım 🤣
Mnli Ays21 1 yaşınız çok güzelmiş sadecik ben de böyle istiyorum elbisesini şimdiden aldım 😂 ( 6 aylık bile olmadı) papatya çok hoşuma gidiyor kız çocuğuna
Arzucln Bir-prens-annesiii Bizimde ilk dişimiz çıktı böyle bişey yapmak istiyorum fikir oldu Banada 🥰
Esoz1110 Unicorn67 bunuda paylaşayım dedim ben her ay yaptım elimden geldiğince kolik bebişle ancak böyle oluyor🙈
Karagozlummm Unicorn67  yazısı cıkıyor