Hanımlar merhaba, bebeğim 8 ay 10 günlük desteksiz hiç oturmuyor aktif emmesine rağmen kilo alımı da az şuan 6500 kilo 2850 doğru sarılık geçirdik , böyle durum yaşayan varmı 1 ay sonra nöroloji gideceğiz , 1 ay daha bekleyin dedi doktor , böyle durum yaşayan varmı lütfen tecrübelerinize ihtiyacım var