Iremylcnkya07 Aloneeee valla ben kontrole gittim şans eseri adet olmuştum o gün kaymış dediler çıkarttırdım hemen ama adetli olunması lazım diye biliyorum ben ama adetsizksn de spiral taktıran varmış
hatice4949 Aloneeee ben 18 gün önce adettin beşinci gününde çıkarttım genelde adettin üçüncü gününde çıkarılır diyorlar
Aloneeee Iremylcnkya07 ben taktırırken adetli değildim. Ama çıkartırken adetli olursam daha mı kolay olur acaba diye düşündüm de öyle de gitmek istemiyorum pis gibi 🫣
Aloneeee AnlamaZ teşekkür ederim 🩷 özele gideceğim ztn de doktoruma henüz soramadım ona göre randevu alayım. Bir de hangisi daha kolay olursa ona göre gideyim dedim takılırken zor olmuştu biraz 😬
Iremylcnkya07 Aloneeee Adetli olmak pis olduğunuz anlamına gelmez sonuçta vücut kanını temizliyor yani adetliyken rahim aşağıda olduğu için takılması çıkarılması kolay olur takan kişi öyle demişti bana
Aloneeee AnlamaZ yaa öyle mi adetliyken gideyim o zaman. Bana da öyle çok steril gelmiyor ama kolay çıkması daha önemli tabiki 😌
Aloneeee Iremylcnkya07 ya ben kendim öyle hissediyorum 😌yoksa evet olması gereken o doğanın kanunu ama psikopat gibi duş alırım felan biraz takıntı yapmışım kendime 😂
S_x_w Aloneeee çıkarması takılırkenki gibi değil hiç anlamıyorsunuz bile..ben adetli değildim çıkarırken..