Kolay mı annelik demek kadının kendisine veda etmesi demek demişti birisi bunu 5.5 aylık oğlumla tecrübe ettim… kolay zaman yok gibi görünüyo her bebek farklıdır tabi ama benimkiii çok zorladı beni uykusuzluk gaz kabızlık alerjik daha bir sürü buna şükür ama rahat yok bize inancımı kayıp ettim ben size başarılar😊👋