rmysdf şimdiye kadar sindirim ve boşaltım sistemini kullanmiyorlardi anne karnında şuan vücudu bunları nasıl yapması gerektiğini öğreniyor bebeklerimizin büyüme ve gelişim süreçleri bizi korkutmamali sakın kalıp akışına bırakmalıyız çok fazla müdahale de etmeyelim sadece canı yanmaması adına işlerini kolaylastirabiliriz evet bizim için çok zor olucak uykusuz geceler demek çünkü bunlar dinlenwmemek demek ama elbet birgün geçeceğine inanırsanız herşey çok daha kolaylaşır evet Dr verebilecegimi söylemişti çünkü öyle ikiniyordu ki çocuğum çatlayacak derecedeydi büyüdükçe geçiyor sabretmek lazım onlar için yeni bir dünya kolay değil sağlıkla büyüsün miniklerimiz insallah🥰😍