Merhabalar sevgili anneler
22 aylık oğlum var çalışmıyorum evde kendim büyüttüm çok nadir annene yada babanneye gitti emzirmeyi kestim bana çok bağlı diye. Şuanda sanki daha çok bağlandı asla peşimden ayrılmıyor mutfağa gitsem benimle tuvalete gitsem benimle eve misafir geldiğinde ağlamaya başlıyor yada biz misafirliğe gittiğimizde yine aynı hiç dizimin dibinden ayrılmıyor gece olunca uykuya geçişte yine ağlamaya başlıyor öğlen uykusunda yine aynı çok çaresizim ne yapmam gerekiyor nasıl yaklaşmam gerekiyor geçici bir durum mu daha ne kadar sürecek bu durum psikolojik olarak çökmüş durumdayım sürekli bırakıp gideceğim zannediyor sürekli yanında olmamı istiyor daha önce deneyimleyen anneler var ise yardımlarınızı bekliyorum