mogz Bebeğim yaklaşık 20 gün önce 2 güne bir kaka yapmaya başladı sonraları 3 güne şimdi 4 güne bir yapıyor ve gerçekten çok sıkıyor kendini yapamadığı günler. Gaz damlasından korkup onu bıraktım o mu yaptı diye ne çözüm olur sizde de oldu mu ? Not: günlerdir yağ ile masaj yapıyorum gazını yapıyor .
rumy007 mogz bizdede aynı sorun var doktor yarım fitil yapın dedi 3 günü beklemiyorum bile çünkü emmek bile istemiyor fitil bizi normalde dondurdu kıyamam çok küçükler karınları ağrıyor yapamayınca doktorunuza götürün bi fitil alın evinizde hep dursun bende zeytinyağla masaj yaptım mamasina karıştırdım çare bulamadık fitil bizi rahatlattı tabi hergun değil böyle çok yapamadığında kullanıyoruz anında çözüm zaten
yavrupotuncek mogz bir çay kaşığı zeytinyağı icirin günlük ben veriyorum tedirgin olarak veriyordum ama zeytinyağını özellikle hastanede yoğun bakım da yatan bebeklere de iciriyorlarmis extra besin alsınlar diye
mogz rumy007 yarın götüreceğim 5. Gün olacak soracağım hiç bir şey fayda etmiyor şimdi de ağladı ağladı uyudu birazdan ağlayarak uyanacak 🥺
rumy007 mogz valla nobetci eczane bulabiliyorsan bekleme benimki uyuyamıyor öyle olduğunda ağlamaktan yavrumm bizde gidip aldik dolabimizda duruyor zaten yarım yapiyorsun o erimeden kakasını yapıyor inan çok rahatlicaksin aracın varsa bence al ve ver 5 gün kıyamam bazıları 10 gün normal fln diyor ama sürekli besleniyor bebekler benim ebem 3 gün demişti ama bu bi tartışma konusu bilmiyorum siz ne düşünürsünüz
mogz rumy007 evet 10 gün diyorlar ben yine de uyuduğu için yarını bekleyeceğim doktor yazsın fitil alır hemen yaparım bizim gibi de değiller sulu kaka yapıyorlar neden böyle oldu düzeni anlamadım
mogz Hilalavccc belki de kullandığım damla yeterli gelmiyor başka damla önerebilir doktor ondan bıraktım çok çok zorlanıyordu o damlasız gaz yapıyor kaka yapamıyor sadece
huzurluaycicek Benim bebegimde 1 2 aylıkken kabız oluyordu, bacaklara karna hep masaj yaptım, bir çay kaşığı orijinal Zeytinyağı verdim 2 3 günde bir, sırtına da çok masaj yapardım saat başı gazi çıksın diye😪zordur
rumy007 mogz bizimki rota asisindan sonra böyle oldu açıkçası yada ben ona bağlıyorum. Normal sulu yapardı rahat rahat rotadan sonra kıvamlı kakaya döndü yada büyüyor artık o yüzden bilmiyorum doktorumuz cocuk cerrahine gitmemizi istedi bizde gideceğiz
mogz rumy007 biz de çocuk cerrahisine gideceğiz biogaia aldım çaresizlikten ona başladım inşallah işe yarar
mervekaran05 mogz daha bugun hastaneden geldik bizimkide 10 11 günde bir oda fitille yapıyordu. Bizimki yapınca katı yapmıyor sizinkiler öyleyse ve sadece anne sütü alıyorsa ona kabız diyemiyormusuz doktor 4 5 ayda düzelir dedi probiyotik verdi
mogz mervekaran05 siz hangi damlayı kullanıyorsunuz biogaia mı? Fitili nasıl kullanıyorsunuz ben yapamadım yaptırmadı kendini kitledi dik bir şekilde kestim koymaya çalıştım ilk önce anestezili krem sürdüm sonra zeytinyağ ve fitil denedim ama olmadı fitil parçalanıyor kum gibi . Bunları yaparken az önce çok az kaka yaptı gazla beraber şimdi birazcık rahatladı
mogz mervekaran05 arada sırada hipp mama veriyorum o da geceleri oluyor zaten 30 ml anca içiyor çok içmiyor genelde anne sütü veriyorum
mogz Busra986532 masajı karnına yapıyorum makata uygulamadım sağlık ocağına götürdüm makatta yırtık var dedi ☹️çocuk cerrahi den randevu alacağım
Tugbakkzn mogz çocuk cerrahiye en son başvurun bence 6 ayin her ayı kontrole gittik makatta çatlak yırtık vs varsa bebekler korkar yapamazmıs buda kabızlığa sebep oluyor bize anestol ve fito vermişti hemen düzeltiyor
Busra986532 mogz bende o yğzden sordum benim kızım anne sütü almasına rapmen 40ı çıktığından ilk 4 aya kadar kabızdı. Çokmsağlam probiyotikler kullandım Karnına masajlar Ane yediklerine dikkat edecek dediler ettim Fitil lavman vs neler neler Dr en son cerraha yönlendirdi 4 çocuk dr 2 cerrah gördü popo darlığına bakıldı yok denildi ama çok ağladı yavrum parmağını cerrah makatında çevirdi kakasını çıkardı çok sert çıkaramaz bunu dedi. Zeytin yağıyla makatına masaj yap dedi rahat çıkarır sonradan bağırsakları düzene girer kontrol etmeyi öğrenir dedi.aynen de öyşe oldu ağlamadan zorlanmadan atlattım bu sürecü her alt açmamda makata masaj uyguladım. Gün içi katıda olsa güzel çıkarırdı. Bide ılık su ver dedi çaydanlıkta kaynamış ılık su verirdim 2 çay kaşığı sabah öğle akşam vak ondanda fayda gördüm. Sormak istediğin bişi varsa sorabilirsin Bu yırtık peki kabızlıktan mı olmuş
Tugbakkzn 10 güne kadar normal diyorlar bio gaia kullanın bize onu vermisti doktor bağırsak düzenleyici olarak ayrıca zeytinyağı içirin buda doktor tavsiyesi onun dışında kabızlık sert dıskılaması demekmiş elinizi karnına koydugunuzda bağırsaklari çalısıyormu bı kontrol edin isterseniz bağırsak tembelliği olabilir ayrıca. Makatına birazcık zeytinyağı sürerseniz kabızsa eğer kolaylastırır
mogz Tugbakkzn süt içerken gırrrkk ediyor midesi gazını güzel yapıyor makatına zeytinyağ sürdüm karnına ayak altına da sürdüm bi de bugün özellikle sürekli emmek istiyor neden bilmiyorum 🤷🏻♀️ ve ben fitili veremedim kendini kilitliyor napacağım bilmiyorum bacaklarını bastırıp tutuyorum ama yok anestezi kremi sürüyorum ama diğerine izin vermiyor fitili boyuna yarım kesip verdim o da kum gibi parçalandı koyamadım bi kısmı girdi
mogz Tugbakkzn d vit ocean kullanıyorum ama 2 gün oldu içirmiyorum böyle olduğu için ondan mı acaba diye düşündüm her şeyden şüpheleniyorum