Merabalar sütüm ilk günler az geldiği için kızım 3. Gün sarılıktan fototerapide 1 gün yattı, daha sonradan sarılık değerimiz düştü, mama veriyordum kestim sadece emziriyorum, dün 1 aylık aşısını yaptırmaya gittiğimizde gözünde halen hafif sarılık olduğunu doktora bişey yapmalımıyız diye sordum hayır 1. Aya göre normal dedi aşı yapıcak 2 hemşire ise bu bebek sarı bariz belli dediler beni korkuttular başına böyle bi durum gelmiş olan varmı ten rengi kırmızıydı sanki şu sıra sarı olmaya başladı ama doktor önemli olmadığını söyledi