1903futbolice Merhaba anneler 26 günlük anneyim kullandığınız ve iyi gelen gaz damlası için yardımcı olurmusunuz birde Hipp mama kullanıp farklı mamaya geçiş yapan oldumu acaba?
Bilen7 Neoclc şurup metigast damla 🫶🏻 şurup tatlı kaşığı günde 3 kere 8 saatte bir , damla 6 saatte bir 4 kere. Gazdan ve sancısından kurtulduk çok şükür şiddetle öneririm 1903futbolice
Adatanis 1903futbolice biogaia ve nurse harveys kullandım bize denk geldi bunlar kızım aşırı gazlıydı 4. Ayında bitti sayılır şükür 🙏 birde joie nin titreşimli ana kucağını aldık o kadar iyi geldi ki gece gündüz onda uyudu umarım işe yarar sizdede çok çabuk geçer bu günleriniz 🌸
1903futbolice Bilen7 teşekkür ederim yanıtınız için umarım etkili olur bizede doktor bio gaia ve sab simplex önerdi
Bilen7 1903futbolice biogaia kızımda ıkınmayı çok arttırdı biz bir süre kullanıp bıraktık, samp simplex de bizde etki etmedi maalesef. Bitkisel şuruplar olduğu için her çocukta aynı etkiyi göstermeye biliyor, umarım size yarar
Arlmtl 1903futbolice Merhabalar bizde hipp çok gaz yapmıştı bütün mamaları denedik biz sap simlex ve biogaia bize hiç yaramadı daha fazla sancı yapmıştı çıldırcak gibi oluyordu forbiomi probiyotik ve Nurse harveys colex şurup iyi geldi birde aptamilin comformil diye bir maması var gaz ve kabızlık çeken bebekler için o mama da baya farketti rahatladık bunlarla doktorunuza danışın isterseniz
1903futbolice Arlmtl aptamil yorumları çok okudum çok acı ve çoğu bebek kusuyormuş gözüm korktu açıkçası
Arlmtl 1903futbolice Benim bebeğim mama seçen bir bebek hiç kusmadı o yediyse bence yer diye düşünüyorum tabi bebekten bebeğe değişiyor