Oğlum 3,5 aylık ve kakasını yaparken aşırı zorlanıyor ıkınıyor ağlıyor gazını da kaka yapmadan az önce çıkarabiliyor karnı şişiyor ilk başlarda SMA optipro kullanıyorduk o zaman bu kadar değildi ama yine de gaz problemi vardı şimdi Aptamil kullanıyoruz kakasını yaparken aşırı zorlanıyor tekrar değiştirmek istiyorum ama ne kullanacağım bilmiyorum. Bu arada bebeğimi hem emziriyorum hem de mama veriyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.