Kızlar bugün 24 gün oldu doğum yaptm
Dikislerim gayet iyiydi kurufu baya temiz baktım çokta titizim o konuda
Bebeğimle hastaneye gittik akşama kadar orda kalmak zorunda kaldık baya terledim ağrı olduğunu hissettim eve geldim duş aldım kurutup bakayım derken enfeksiyon kapmış şişmiş akıntı olmuş iki yerde ağrı kızarıklık kaşıntı şişlik var pazartesi ye kadar ne yapsam hemen kurutup batikonla sildim ama korkuyorum 🥺🤦🏼♀️🤦🏼♀️