zeynepkanat İkizlerinize hamile olduğunuzda hcg değeriniz çok yüksek miydi bugün kan verdim adetim 6 gün gecikti ve hcg değerim 4800 çıktı ilk gebeliğimde aynı bu tarihlerde kan verdiğimde 78le öğrenmiştim gebeliği ikiz olma ihtimali var mı sizce
tineanigra zeynepkanat hcg değerinden belli olmaz ikiz olması benim gayet normaldi değerlerim ama ikizdi.
Emirin_Annesi10 zeynepkanat çoğu kişide hcg yüksekliğinde ikiz oldugunu duymuştum. Ailede eşiniz tarafında falan ikiz varmı?
limonkolonyasi zeynepkanat beta ile alakası pek yok cnm kizimda 6 gün gecikme ile kan verdim değerim 3600 lerdeydi 5 haftalikti ogrendigimde
Sahingiller_2 zeynepkanat benim 8450 çıkmıştı öğrendiğimde..lakin ben öğrendiğimde daha kalp atışı oluşmamisti ultrason da sadece iki kese görünüyordu.10 gun sonra kalp atışları oldu
Sevvl zeynepkanat benım betam hep çok düşüktü hatta doktorum beta istemıyorum artık kese bakıcam dedi 7. Haftada ikiz olduğunu öğrendim
Sebusebu zeynepkanat Ben ilk gebeliğimi öğrendiğimde 600 cıkmıstı betam 4 gün gecikme ile. Sonra ultrasonda iki kese gözüktü. Doktor ikiz olma ihtimali var dedi ama sonra teki kese kayboldu 😂