26 aylık bir oğlum var artık ne yapacağımı bilmiyorum hiç laftan anlamıyor yapma dedikçe yapıyor sürekli yüzümüzü çiziyor çocukları dövüyor saçlarını çekiyor yüzümü görseniz hep cizikk annemin burnunu çizdi şimdide ne kadar yapma desemde yapıyor bu aralar çok dövmeye başladı napicam bilmiyorum çevremdeki başka çocukları görünce benim oğlum neden böyle diyorum lütfen tek olmadığımı söyleyin napicam biryere gitmek istemiyorum böyle yapıyor diye