Bebekten bebeğe değişir gazını kendisi çıkarıyorsa artık 4.ayda kesebilirsiniz dedi doktor bize bir kaç gün vermeyin duruma göre bakın bir de doktorunuza danışın o damla zaten tamamen bitkisel sorun olmaz devam etseniz de ama kendisi yapıyorsa gerek yok