kahvepres biranne11 500 düşnyrdum ama 450 ye istrsn verebilirm sadece söz günmde su lekesi gibi leke var o kdr oda sırıtmyr kuru temzlmyle gecer bana olmdğı icin giyinmiyorum
sahramom Liliooo merhaba bende de var gardrop hesabımdan yardımcı olabilirim 1 kere giyildi şalıyla beraber gönderirim
Atlas-krmn ebrar0102 kırmızı vallahi ben 38 beden aldım ozmn 65 kiloydum ama 9 aylık hamileyken bile giyebildim 79 kiloydum sadece kemeri takamadım belime olmadı
Masumanneincimm Zuhreden aldım bu yıl kardeşimin düğününde bir kez giydim. Nasıl resim atılır bilmiyorum
GericekilmeKorunmaDegill Liliooo actıgım postlarda var satısa koydugum abiyeler istersenız bakabilirsnz