Merhaba cocuğum daha bir aylık ve doktora götürdüm öksürük için sadece buhar makinesiyle eve gönderdi iki tane buhar ilacı verdi günde 6 kez ver dedi ilaç olduğu için pek emin olamadım biliyorsunuz bazi DC.bile guvenilmiyor siz kullandınız mı iyi sonuç aldınız mı biri söyleyebilir mi tecrübe edinen anneler