kocabas111 Daha küçük ya 3 saat bence emzirmek için çok uzun canısı. Şuan her istediğinde, ağladığında, huysuz olduğunda emzirmen gerekir ne sık emzirirsen hem o kadar çok sütün artar hemde beslenmesi fazlalaşır. Şöyle düşün günde 5 kere mi emerse daha fazla bedenine süt girip kilo yapar yoksa 10 kere mi? Yani sık sık emzirerek biraz kilosunu arttırabilirsin. Kiloyu da geçtim 3 saat bana fazla geldi canım. Bebekler ilk doğdukları hafta biraz kilo verirlermiş vücudundaki gaz ve ödemi attıkları için. Oyüzden bebeğin ilk 3. gün bir tık kilodan düştü o konuda için rahat olsun kendi bebeğimden ve doktorumdan biliyorum. Dediğim gibi kilosu iyi ama daha da alması için emzirme sıklığını arttır canım. Ve bebeğin doyuyordur bez sayısı bence iyi doymasa zaten durduramazsın