balkizannesii Kızlar kızımın vajinasında iç kısımdan popoya doğru sarı beyaz kremsi bir şey birikiyor bu nedir normal midir ?
Biomuallim balkizannesii krem sürdünüz o bu arttı yoksa kaka mı kalıyor ya da hep böyle birikinti varsa iltihaptır o resimden anlayamadım ben
ppzeynep balkizannesii Gayet normal. Vajinanın doğal florasından kaynaklanıyor. Çok temizlemek lazım onu. Tahriş olmasın.
Binnur_cam balkizannesii kurumuş kaka yada kurumuş pişik kremi olabilirmi ? Koklasaydın bi koku varmı yani enfeksiyon olduğunu sanmıyorum öyle durmuyo ama gözlemle istersen devam ederse doktoruna söyleyip bi idrar tahlili ister belki enfeksiyon vs varmı diye .
arenbeyinannesi balkizannesii krem sürüyorsan eğer kremin katılınsı kalıyor gazda çıkarınca minik kaka parçasıyla karıştığı için böyle bişiy çıkıyor. Çünkü bende krem sürünce ama sadece krem sürünce böyle oluyor yani yanlış yönlendirmek istemem ama. Krem sürmediğim zaman olmuyor
balkizannesii Biomuallim ara ara oluyordu ilk defa bu kadar fazla kaka problemi yaşıyor bu ara ondan olamaz dimi
arenbeyinannesi balkizannesii nemlendiricide bir krem sonuçta gazıyla birleşince böyle oluyor benim bebeğimde oyüzden söylemek istedim
balkizannesii arenbeyinannesi bende krem gibi düşündüm ama rengi sarı olunca bu ara kaka problemi var yapamıyor