Diğer uygulamayı foruma açamadım bi türlü buradan soruyorum o yüzden. Bu ikinci hamileliğim ama hatırladığım kadarıyla bu kadar erken başlamamıştı diğerinde. Göbek deliğimin hemen altında kasılmalar oluyor. Böyle toplanır gibi bir his. Randevuma daha var merak ettim benim gibi yaşayan var mı erkenden