merhaba, bebeğim 6 aylık, ek gıdaya başlayalı 6 gün oldu, ek gıdayı hep aynı saatlerde verin deniliyor ama ben hep aynı saatlere denk getiremiyorum,sabahları bi şekilde yakın saatlerde veriyorum ama öğleden sonra bazen 4 gibi veriyorsam bazen akşam 6 ya kalıyor bebeğimin de istemediği oluyor. ben mi yapamıyorum bilmiyorum, bebeğim 2 saatte bir uyumak istiyor bazen emerken uyuyakalıyor bazen uyandığı saate acıkmış oluyor emmek istiyor, günlük emzirme ek gıda saatlerini düzenleyemiyorum, sanki tüm gün rutinsiz dağınık bi şekilde geçiyor gibi hissediyorum.Bi kaç gün uyku emzirme saatlerini not aldım ama diğer gün bebeğim aynı saatlerde emmek istemedi veya emerken uyuyakaldı uyku saati değişti. Sizler nasıl yapıyorsunuz, bana öneriniz var mıdır