beyzzsenturkk_ gerçekten kendimi kapıya attım su an salla salla uyumuyor kaldırıyorum yemek yemiyo oynamıyo tamam diş etleri kabarık ama 1 tane yeni cıkardı zaten ama yok yani ben benden geçtim sabırlı olayım diyorum belli bi yerden sonra göğsüm daralıyo artık internette atak haftasında değil diyor atak zamanı değilse nedir bu ya tamam diş çıkarıyo eyvallah ama yok yani yok baş edemiyorum asla yetişemiyorum taşınıcaz diye annemlere geldik kimse zaptedemiyor ya hiperaktif mi yaramaz mı ben çözemedim nedir bu
Bbcrrr Henüz yaşına girmedik ama atak için takip ettiğim uygulamadan baktım var görünüyor hemde 3-3,5 hafta gibi görünüyor vallahi 🥺 Allah yardımcın olsu, sabııırlar versin 🥹
Derininmotheri Yarın 1 yaşında kafayı yemek üzereyim gerçekten sürekli mız mız emmek istiyor emzeiyorum kafa çeviriyor uykusu var uyuyamıyor uyuduğunda da çok kısa uyanıyor aşırı ishalı var bide şuan delirecem gerçekten