İlk çocuğum sağlıklı bir şekilde doğdu elhamdülillah. İkinci çocuğu istiyoruz ama geçen sene altı ay arayla düşüğüm oldu. Kürtaja alındım iki kez. Doktor rahim yapisikligi görüyorum ikinci bebek ondan düşmüştür dedi. Böyle bir durum yaşadınız mı tadavisi nasıl acaba.