Karansmomm Selam anneler 9 aya girdiğimizden beri aşırı bir sinir gerginlik ve huysuzluk söz konusu 9.ay sendromu diye birşey var mı atak dönemi haricinde böyle olması normal mi ve gecici birşey mi yanıtlarınızı merakla bekliyorum
Mysmrtfrt Karansmomm muhtemelen diştir çünkü biz 9. Ayda diş ve hastalık harici sıkıntı yaşamadık şükür
BetulDefnee Karansmomm benim kızımmda bana yapıştı kimseye gitmiyor ondan 1 2 metre uzaklaşmam bile ağlatıyor
Eceeee00 Mysmrtfrt diş ise eğer normal huzursuz olması diş patlayana kadar öyle olur muhtemelen patlayınca rahatlar
Mysmrtfrt Eceeee00 aynen öyle biz de ilk dişlerde sıkıntı yaşamadık ama 9. Ayda üstten direkt köpek dişi çıkardı çok zorladı bizi