Bebeğim 1 yaşında boğazında enfeksiyon varmış 2 gündür ateşi hiç bir şekilde düşmüyor kullanılan antibiyotiklere rağmen bulunduğumuz ilçede hastanede kaç kişi denemesine rağmen damar yolu da bulunamadı hastaneye ve acile gidince de sadece soğuk uygulama ve şurup veriliyor ne yapabilirim kendim ateşi düşürmek için önerileriniz var mı?