Kızlar bebegım aşırı huysuz 5 ay 25 günlük karnı mı aç kalıyo kı dedim zaten meme reddimiz var coktan ,ek gıdaya başlamak istedim 3 gün kuralını beceremedım bodozloma çorbadan sebze çorbası yaptım önce yedi sonra emzirdim biraz hala daha aşıırı mutsuz ağlak bi bebek oldu 4.ay atagında bıle böyle olmamıstı cok zorlanıyorum örümcek aldık onda bile ağlıyo mutlu olmadı napıcam ben ya mama mı vereyim lütfen yardımcı olun :(( birde ek gıda muhabbetini anlayamadım 6 aylık için 2 öğün diyor şimdi gündüz içti sebze corbasını sonra akşamdamı vericem başka şey