Kızlar adetim düzenlidir hep 28 günde bir olurum adetim gecikmeden, adet olmam gereken günden Bi gün sonra idrar testi yaptım .Negatif çıktı şuanadetim 3 gün gecikti asla gecikmezdi.İnternete baktım idrar testi yapmak için Bi hafta gecikmesi gerekiyormuş ama kanda gecikmeden de belli oluyormuş .Yarın test alıp yapsam mı tekrar yoksa Bi kaç gün daha mı bekleyim.