Merhaba anneler bebeğim 3 aylık biz tamamen doktor yüzünden daha 2.gün mamaya başladık ve bebeğim biberona alıştığı için de emzirme benim için çok zor oldu asla pes etmedim hep denedim danışmanlık da aldım eds yöntemi, şırınga , kaşık biberon ama olmadı mastit bile oldum son bir aydır artık sütümü sağıp biberonla veriyorum sorum başlıkta da yazdığım gibi sizce önemli olan anne sütü mü emzirmek mi?
Çünkü içimde kaldı emzirememek çok istedim çokta sevdim emzirmeyi ama maalesef beceremedim.. 😔 düşüncelerinizi merak ediyorum