Sonsuz32 2yasındakı kızımı memeden kesme kararı verdım ve bugün hıc emmedı emmek ıstedı ama ben sıyah bant yapıstırdım oyüzden emmıyo acaba benı neler bekleyecek ilerleyen günlerde gece ne yapcagım emmemesı ıcın
biyiksiz_yorumcu Sonsuz32 merhaba bıraktırabildiniz mi memede biriken sütünüzün çekilmesi için ne yaptınız
Sonsuz32 biyiksiz_yorumcu malesef bıraktıramadım gündüz emıyo ama gecelerı emıyo gecelerı de emmesın ıstıyodum ama çok bagırıyo gece aglıyo