AntiFilozof Merhabalar 3 yaşında oğlum var herşeyi ama herşeyi konuşuyor cümle kuruyor çok şükür ama şöyle bi sorun mesela yeşile yeşiş diyor maviye davi diyor ben geldim yerine ben geldi diyor ben yemek yedi diyor acaba bi problem varmıdır
aylizinannesiiii AntiFilozof yesiy yenk ayaba diyor mesela , ben buydayım yemek yiyeyim mi kaynım adıkdı diyor 🤣🤣
Heymissbon AntiFilozof benim oglumda oyle.. mesela atiyorum efe mama yemis efe okula ditcek.. Maviye nani der kirmiziya dibizi der.. yani aslında kelime olarak cok sey bilir ama değişik bir konusma bilemiyorum normal mi
livanurvealpinannesi61 AntiFilozof 3 yaş net konuşuyor evet mavi yeşil anne karnım acıktı uykum var parka gidelim VS gibi
simseklivekalpli AntiFilozof konuşuyor ya çocuğunuz. Bu sıkıntı değil çözülür konuştukça. Benim 6 yaşa girecek kızımı bile bazen anlamıyorlar 😂😂
AntiFilozof aylizinannesiiii evet sanki kendi dili var gibi 3 yaş kız çocuklarına bakıyorum maşallah yetişkin gibi konuşuyorlar etrafımdakiler hep kız yaşıtları
AntiFilozof Heymissbon evet ben her dediğini anlıyorum ama herkes anlamıyor mesela kendi dili var gibi bilemedim bende ya
Deryaaaaaderya Heymissbon kendisinden ismi ile bahsetmesi normal mi peki bu yaşta Bizde de oluyor bazen
leopar AntiFilozof 30 aylık konuşuyor maşallah nadir o şekilde konuşuyor ama genel olarak güzel zamanla değişebiliyor büyük kızım başka güzel sonra sizin oğlan gibi konuşmuştu 4 yaşında falan düzeltmişti tam
Drysmsn AntiFilozof kızım su an 4 buçuk yaşında 3 yaşındayken de konuşması çok düzgün ve güzeldi sadece h ve k harflerını farklı söylüyordu o kadar
asimesila AntiFilozof 4 girecek oğlumda tam net değil ama 27 aylık kızım aynı bizim gibi konuşuyor ve asla susmaz oğlum çizgi film izlediği için bence ondan
-_-hUysUzvetatlikadin Atlasmomyyy ekolali çok başka birşey değil mi ben mi yanlış biliyorum Blackcloud
Birdunyabircennetannesi AntiFilozof 2 li 3 lü cümleleri olması gerek kaç tane böyle 2 li 3 lü cümle var
Atlasmomyyy @“Blackcloud”#p29444099sizinki gecikmiş Ekolali mi anında mı? Benimki kreşten geliyor evde böyle anmasa zamanda öğretmenini veya oradaki birinin konuşmasını aynen söylüyor
Blackcloud Atlasmomyyy Anında ve sessiz şekilde tekrarlıyor bazı cümleleri vs. Tabi her zaman değil. Artı bazı harfleri hala düzgün çıkaramıyor.
-_-hUysUzvetatlikadin AntiFilozof bu yaş aralığında zaman kipleri tam oturmuyor oğlumda öyle ben geldi ben yapı gibi ama her defasında hatırlatıyorum sen geldin mi gelecek misin geliyor musun falan diye hatta bazen sen şuan mı yaptın yani şimdi mi yoksa sen sonra mı yapacaksın veya sen önceden mi yapmıştın diye anlatıyorum durduk yere bi anda oyun yapacaktım sana dedi şok oldum 😅
Blackcloud -_-hUysUzvetatlikadin Ekolali, konuşma esnasında falan karşısındaki kişinin söylediğini tekrarlaması. Bazen ben bir şey konuşuyorum kızımla mesela sessizce peşime tekrarlıyor.
-_-hUysUzvetatlikadin Blackcloud ben bunun bi rahatsızlık olduğunu değilde rahatsızlıktan dolayı ekolali oluyor diye biliyordum mesela tourette sendromu gibi. Bu sendrom varsa o zaman olur diye yani