Can hastanesi Cem Çicek kesinlikle çok memnunum 5 günlük bebeğim şuanda kakasını yaptığı için acil sezeryan oldum ilk 3 saat gözlemde tutup sonrasında ertesi gün normal bi şekilde eve çıkardılar ve o günkü nöbetçi doktor başka bi doktordu hastaneden çıktıktan sona ki kontrolleride ona gittik keşke gitmeseydik kanına falan hiç bakmadığı için şuan bebeğimi küveze aldılar tabiki ilk bakan doktorun ilgisizliği ve hergün hastaneye gittik kontorol için ama Cem hoca baktı direk enfeksiyon var dedi hemen kan verin bakalım sarılığı da tetikliyordu randevu bulmak zor oluyor ama eğer bulursanız kesinlikle tek geçerim…