CeydaST Yusraa61 40 ım çıktı 1 hFta 10 gün sonra oldum. 40 ı da da normal regl den bile az geldi toplasan 10 gün sürdü damla damla
ayseetuncc Benim daha kırkım çıkmadı 34 gün oldu sezeryan oldum hala kanamam geliyor normal mi acaba 🥲
Mercan12 Yusraa61 ben 5 ay sonra yani dün oldum şaşırdım tabi. bebebimde 5 ay 10 günlük acaba sütün azalmasına yol açar mı bu durum inşallah açmaz bebeğim emmeyi seviyor çünkü ☹️
Serap-asel Mercan12 ben 2aydır real oluyorum sütümde azalma şükürler olsun yk onu kım sylemısse uydurmuş bence mıllet ortaya yalan yanlış bılgıler atyo bebegım 4 ay 18gunluk
Artemiss_ Yusraa61 1 sene olmaması normal ben 4 ay sonra olmuştum keşke olmasaydı rahatıma bakıyordum ne güzel 😂