aynurtemiz telaş edilecek bir durum yok. Bol bol emzirin. Bizim de vardı. Uzayan sarılık olduğu için doktorumuz karın ultrasonu istedi. Rutin yapılan bir şeymiş bu. Ve o ultrasonda bebeğimin böbrek taşı olduğunu öğrendik. Uzayan sarilikla ilgili bir durum değil bu tabi ama doktorun istediklerinin ne kadar önemli olduğunu anladım ben . Ne için gittik sayesinde erken teşhis edilmiş oldu.