Selam kızlar;
kızım 11 aylık. Son 1 aydır sürekli bezi sızdırıyor gece boynuna kadar. Molfiks kullanıyoruz. Bez ile yada numarasıyla ilgili bi problem olduğunu düşünmüyorum. Kardeşim kuzenlerimde diyabet var. Kızım normal üstü yiyor. Yemesine göre kilosu normal 9 kilo civarında. En erken şeker tanısı kaç aylık konur? Yaşayan var mı?