hayallmom geçmiş olsun, 35 haftalığım bir haftadır da öksürükten öldüm, bebek çıkacak diye korkuyorum, parol verdiler, agumentin başladım dün doktor tavsiyesi ile ama yemediğim meyve içmediğim bitki çayı kalmadı, normalde hastalıktan önce de sağlıklı beslenmeye dikkat eden biriydim, ama nasıl olduysa oldu, artık öksürünce ağlıyorum,geçmiyor uyutmuyor