Canım benimde bebeğim 52 günlük 37+2de doğum yaptım kendini hiç strese sokma benimde bebeğim tam anlamıyla başını tutamıyor zaten ismine tepki vermesi imkansız şuanda seslenince bakmıyor canı isterse çeviriyor kafasını sese. 2 3 gündür dönencesini izliyor ondanda çabuk sıkılıp ağlamaya başlıyor göğsüme yatırdığımda arada kafanı kaldırıp bakmaya çalışıyor ama kafasını tam dik tutamadığı için yorulup kafasını göğsüme koyuyor. Her bebek aynı olmaz benim bebeğim biraz fazla hareketli ilk doğduğu günden beri eli ayağı durmuyor sürekli hareketli kimseyle kıyaslama bebeğini hem otizm demek için baya erken. 2 yaşındaki arkadaşımın bebeğine otizm tanısı konuldu ve doktor erken teşhis dedi şuanda 52 günlük bebek nasıl sese tepki versin huzursuz olmasıda çok normal anne karnında sanıyorlar kendilerini alışmaları uzun sürüyor