adenru crazyymommy bence bi de herkes ilk yardım bilmeli gerçekten. 2 suni solunum 30 kalp basısı (yüzük ve orta parmakla) yapılmalı tabı solunum dolaşım kontrolü sağlandıktan sonra
mrsfly crazyymommy evet mesela bende hiperlaktasyon var çok genzine sıçrıyordu ilk zamanlar hep öle yaptım
Noname21 adenru emzirip uyutmak anne için kara bir delik ya Mecburen uyutuyorsun gece de emziriyprsun ya da mama veriyorsun ilk aylarda karnımda uyuturdum ben bu yüzden beşiğine hiç bırakamadım
Noname21 crazyymommy bildiğin üflemek Gerçekten de işe yarıyor ağlamaktan katılan bebeklerde de işe yarıyor
Sese crazyymommy bebeği kaldırıyorsun yüzü sana bakıyor olacak şekilde kuvvetli bir şekilde üflüyorsun. Ağlamaktan katıldığı anlarda da bunu uygulayabilirsin solunum hemen normale dönüyor
crazyymommy Sese Yaa çok şaşırdım YouTubea falan yazdım çıkmadı nereden bulabilirim uygulamalı görmek istiyorum
ecrinreyyan Alerjikrinit en güzeli güvenlik amaçlı. Gülen dönsünde kendine gülsün. Vicdansız o insanlar.
Sese crazyymommy bilmiyorum canım bizde tesadüf eseri öğrenmiştik eşim soğukkanlılığını korudu bebeği hafif kaldırdı yüzü bize bakıyordu ve son gücüyle üfledi anında kendine geldi. Hala daha ağlamaktan katılır biraz üfledim saniyesinde işe yarar.
adenru Helincik hassas içerik başlığını boşuna koymadım çok üzücü bir durum bilinçli olmamız gerekiyor
Deletedmom_112 Rabbim o anneye babaya sabır versin, en korktuğum şeylerden biri o yüzden emzirken yada mama verirken uyuya kalırsa ağzına emzik veriyorum, emerken ağzında birikip kalan sütleri yutsun diye, daha sonra emziği de alıyorum.
alynozds 10 günlük annelik tecrübemle gündüz vakti emzirirken genzine süt kaçtı bebeğimin aniden sıçradı memede uyurken hemen koluma alıp sırtına vurmaya başladım bir yandan da iki kaşının ortasını orta sertlikte aşağı yukarı ovaladım annem söylemişti bunu bebek sakinleşti ama bende gece emzirmelerimde gazı çıkmıyor bazen bebeğimin mecbur yatırıyorum uyumak istiyor arkasına önüne yastık koyuyorum Allah’a emanet ediyorum Allah çocuklarımızı korusun 🙏🏻