adenru
Allahım kimseye yaşatmasın😞
En çok korktuğum şeydi ve başımıza geldi. En dikkat ettiğim şey ne olursa olsun oturarak emzirir ve gazını çıkartıp beşiğine koyardın.
Bir gün oturur durumda emzirirken kafamı yatak başlığına dayayıp gözlerim dinlensin demem ile uyuya kalmışım, o arada bebeğim de memeyi bırakıp kafası geriye düşmesi ve bogazına kaçtı,kucağımda çırpınışını ile uyandım, bağırmışım eşimin öyle görünce şok olması.
Saniyelik her şey, bir an dikleştirip bir salladım ve gitti bebeğim dedim, hemen ters çevirip sırtına vurmaya başladım. Sadece Allahım ne olur onu benden alma dediğimi hatırlıyorum. İyi ki o an paniğe kapılıp yanlış bir hareket yapmadım yoksa bebeğim gitmişti. O ağlama sesini duyunca şoka girmiştim ve ağlamaktan kendime gelememiştim. 4 aylıktı o zaman ve şuan yazarken 😭 Allahım sen koru yarabbim.