_anne_ Kızlar dikişimin bir yerinde kırmızılık oluşmuş dikişim açılmış başına gelen var mı doktor ne yapıyor kendi kendine kapanır mı
Hilal9 _anne_ antibiyotik kullanımdım sürekli iltihap akıyodu 3 yerden patladı devamlı açılıypdy en son batikonla temizledim batikon hemen kuruttu iyileşmesi 40 günden fazla sürdü çok kötüydü mutlaka doktora gidin
mommmmmmm aryaslan merhaba, hayır hiç ağrı yada acı olmuyo doktor uyuşturuyo orayı zaten. Sizin dikişlerinizde sorunmu var