Noname987 Kızlar bizde hem bebek tırnak makası hem pilli törpü var ama törpülememe rağmen tırnakları jilet gibi bebeğimin çokta izin vermiyor yapamıyorum her yerini çiziyor önerisi olan var mı ne yapmam gerekiyor 🥲
tomvejerry Noname987 o törpü bizde de var bende kesmeye korktuğum için onu kullandım kesmesem öyle uzun dursa daha iyi dedim çok keskin oldu tırnakları sonra tırnak makası ile kesmeye başladım en güzeli dikkatli kesersiniz alışırsnz zamanla
melekxs1 Noname987 tirnak malasi ile ucundan kesin etini kaptirmadan kacc aylik ki bebel kucuk se eldiven giydir malesef bebeklerin tirnaklari bi hafta kalmiyor hmn uzuyor
Almilaikra Noname987 Uyurken kesmeyi dene yada eşine söyle erkekler bu konularda biraz daha pratikler biz eti kesilicek canı aciycak diyene kadar onlar kesiyor😂
Noname987 Almilaikra evet eşim yapıyor genelde ama akşamları ışıkta görmeyiz etini keseriz diye yaptırmıyorum gündüz de çalışıyor 😀