Hanımlar merhaba. 1.5 aylık bebeğim var. Sürekli gazı var. Ortalama 2 saatte bir emziriyorum. Bazen mama veriyorum. Besledikten sonra gazını da çıkarıyorum. Ama bazen doymuş olduğunda bile kızarıp morarıyor ve ağlıyor. Sürekli aranıyor. Aç mı yoksa gaz mı anlayamıyorum. Böyle bi durum yaşayan var mı? O an beslesem eğer gazsa daha sorun olmaz mı?