greattobeamom Bebeğim 5,5 aylık battaniyeyi sürekli tekmeliyor memnun kaldığınız uyku tulumu marka model önerir misiniz lütfen🙏🏼
Omeraslan greattobeamom LCW pamuk olandan kullanıyorum. Terletme filan yapmadı. İki haftadır kullanıyorum
Rwerdst greattobeamom lcw 1.6 tog kullanıyorum. Evim 24 25 26 derece arası. Sadece bezle giydiriyorum
Denizkiziyiz greattobeamom Lcw 3 aylıkken başladım çok memnunum alırsan 1 beden yada 2 beden büyük alın daha rahat oluyor ben şuanda 3. Siparişimi verdim.
rozeriin greattobeamom DeFacto veya LCW nin tulumları harika ikisinden de var 2.5 tog kullaniyorum üstüne bir şey ortmese bile terletiyor
Rwerdst tutkaltupuannesi canım evde değilim internetten de baktım bulamadım. Oğlum 6 aylık 3-6 ay kullanıyorum hala. Büyükte almayın çok fazla. Ben dolaptan 100 tlye almıştım 😂😂😂 dolapta dolu var
Rwerdst tutkaltupuannesi 3-6 Ay al canım. Başta bir tık yakası büyük olur ama bişi olmaz o kadardan da 😂
Trilece LCW 1.6 tog kullanıyoruz ev 23 derece incecik pijama takımı ile giydiriyorum yada bazen sadece body ile