zeynep1234 sizi korkutmak urkutmek asla istemem güzel anne ama tesadüfün bu kadarı. Dün bir haber kanalında gördüm. Anne 3 aylik bebeğini emzirdikten sonra yatırmis bebeği hayatını kaybetti. Sebebide süt ,nefes borusunu tikamis. Benim annem ve kayınvalidem de özellikle hep dikkat edip beni uyardılar. Emzirdikten snra omzuna biraz yatır gazini cikar sonra yatır dediler. İnan bebeklignde buna çok dikkat ettim..dün. bu haberi gorunce yikildimm. Allah kimseye göstermesin. Mutlaka çok dikkat et güzel anne